یزدفردا "نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از فعالان حوزه نشر داخلی و خارجی تشکیل شده از اهمیت بسزایی در کشورمان برخوردار است و لذا وزارت فرهنگ و ارشاد درصدد برپایی این نمایشگاه در سطح عالی می باشد.

یکی از اقدامات خوب نمایشگاه کتاب امسال این است که کتابهایی که به صورت دیجیتال منتشر شده اند در دسترس بازدیدکنندگان قرار می دهد.

بازدیدکنندگان می توانند رمز عبور را از طریق ناشران درخواست و مورد استفاده قرار دهند. انتظار می رود مسؤلین محترم استان بودجه قابل توجه ایی را به این امر اختصاص دهند و از این فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را نمایند؛ چرا که اکثریت جمعیت استان را قشر جوان و تحصیلکرده تشکیل می دهد با گسترش کتابخانه ها، مراکز اطلاع رسانی و فرهنگی می توان استعدادهای بالقوه آنها را تبدیل به بالفعل نمود.
هر چند که مردم خدوم یزد از پتانسیل های بالایی برخوردار بوده و هستند و توانسته اند سهمی از مدیریت اجرایی کشور را در این چند دهه انقلاب به خود اختصاص دهند.

لازم به ذکر است مردم استان هم باید در فواصل زمانی مختلف حضوری فعال در تمام نمایشگاهها و مراکز اطلاع رسانی داشته باشند و سهمی از درآمد خود را به خرید کتاب و منابع اطلاعاتی اختصاص داده و فرهنگ مطالعه را در خانواده خود ترویج دهند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا